سوالات متداول

در این قسمت سعی کردیم موارد که ممکنه سوال خیلی از خریداران محترم باشه جهت تسریع کار در پاسخگویی آماده کنیم که جواب خیلی از سوال ها در این 5 مورد پاسخ داده شده ولی درصورتی که پاسخ سوال شما شامل موارد کلی زیر نیست میتوانید از طریق تماس تلفنی و یا ارسال پیام از طریق آدرس ما در برنامه های اجماعی و … اقدام نمایید.  برای مشاهده راه های ارتباطی ما با شما اینجا کلیک کنید

پس از پایان مهلت آماده‌سازی و ارسال محصول توسط گلدن کیت، کد رهگیری پستی در سفارش شما ثبت می‌شود. کد رهگیری پستی یک عدد ۲۴ رقمی است که از طریق آن امکان رهگیری مرسولات پستی، ممکن می‌شود.

بدین منظور شما می توانید با مراجعه به حساب کاربری خود و بخش ثبت مشکل یا انصراف، می توانید دلیل انصراف خود را با توضیحات تکمیلی خود  ثبت کنید.
پس از ثبت گزارش، موضوع اعلامی توسط پشتیبانی گلدن کیت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نتیجه ی آن اطلاع رسانی می گردد.

در صورتی که سفارش هنوز ارسال نشده باشد، لغو سفارش در همان لحظه انجام می گیرد.

در ماه حداکثر 2 بار می توانید لغو سفارش انجام دهید.

ارسال سفارشات در شرایط مطلوب و طبق توافقات صورت گرفته و همچنین رضایت مشتریان از اولویت های گلدن کیت می باشد. با این وجود ممکن است که مشتریان محترم در روند ارسال سفارش و یا پس از تحویل گرفتن آن دچار مسائلی شوند که می توانند تا 7 روز پس از تحویل مرسوله (از زمان خرید در وبسایت)، مشکل پیش آمده را گزارش کنند.
بدین منظور شما می توانید با مراجعه به حساب کاربری خود و بخش ثبت مشکل، می توانید دلیل مشکل خود را با توضیحات تکمیلی خود  ثبت کرده و تصویر محصول را جهت بررسی دقیق تر بارگزاری کنید.
پس از ثبت گزارش، موضوع اعلامی توسط پشتیبانی گلدن کیت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نتیجه ی آن اطلاع رسانی می گردد.

ﺑﺮ اﺳﺎس ﻗﺎﻧﻮن ﺗﺠﺎرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ، ﺷﻤﺎ ۷ روز ﻓﺮﺻﺖ اﻋﻠﺎم ﻧﺎرﺿﺎﯾﺘﯽ و درﺧﻮاﺳﺖ لغو ﺳﻔﺎرش و ﻋﻮدت وﺟﻪ دارﯾﺪ.

یعنی اگر استثنائا مشکلی پیش آمد ما پیگیری رضایت شما را تضمین می‌کنیم. مثلا:
چیزی که سفارش داده بودید با چیزی که به دست‌تان رسیده تطابق نداشت،
کیفیت محصول با آنچه در سایت نوشته شده تفاوت داشت،
سفارشتان دیرتر از زمانی که در غرفه نوشته شده بود، به دست‌تان رسید،

در صورت انتخاب رنگ و ارسال محصول با رنگی متفاوت از رنگ انتخابی به دست تان رسید.

درصورتی که بعد از خرید و مهلت آماده سازی کد رهگیری مرسوله دریافت نکردید میتوانید از طریق شماره تلفن ثبت شده در وبسایت و یا از گزینه ثبت مشکل در حساب کاربری خود اقدام نمایید.

درصورتی که کد پیگیری مرسوله را دریافت کردید ولی بعد از گذشت 5 روز از دریافت کد مرسوله، کالا دریافت نکردید میتوانید از طریق قسمت پیگیری مرسوله و وارد کردن کد رهگیری مرسوله، از طریق لینک های زیر اقدام نمایید.

رهگیری مرسوله درسامانه پست